Thursday, July 5, 2012

Seluar dalam air cond..phew..



seluar dalam air cond??!! WTH.. pa hal plak sampai seluar dalam pun hang nak pi cerita,.. Ei Hello.. ni masalah negara nih... nak kena selesaikan jugak.. hahaha.. underwear merupakan salah satu pakaian yang aku rasa agak penting dan memang korang semua pakai kan??!! aku tau in 10 people yang baca ni.. mesti sorang tak pakai underwear!! KAU LA.. dok buat tengok tempat lain..buat2 tak paham pulak.. hahaha.. nagan marah no..

ramai lelaki suka pakai underwear untuk menjalankan aktiviti harian cam pi kerja n main sport.. dulu ada la brader ni kat kolej aku kat USM nuh.. confident petang2x main TAKRAW pakai boxer je.. dah jadi jersey kit dia dah..spongebob plak.. negeri mana korang mesti boleh guess punya.. aku pun tak paham sampai la ni.. miskin sangat ka sampai nak beli seluaq pun tak boleh..

Underwear ni ada macam2 jenis la.. brief la, hip brief la, thong la.. but most people are comfortable wearing either brief of boxer.. mungkin 6 dari 10 lelaki akan pilih boxer dari brief.. kalau atuk2 boxer they all seluar pendek ja.. hahaha.. underwear ni jugak menunjukkan keperibadian seseorang.. banyak rahsia boleh di rungkai dan diceritakan melaui underwear yang dia pakai.. Even dulu aku ngan geng2 aku ada satu "CONFIDENT UNDERWEAR".. hahhaa.. jangan dok buat tak tau.. underwear ni beli khas untuk pi interview or taking big exam.. ni la bila org kata KEYAKINAN DATANG DARI DALAM.. they all merujuk pasai underwear ni la.. orang pi jampi pensel ka pen ka untuk exam.. terkejut ustat tu.. kami pi jampi underwear!! hahaha..

Selalunya, kalau sesiapa yang suka pakai boxer briefs, orang ni kebiasaannya atheletic.. dia kebiasaannya ada kaki yang tegap dan cantik.. Untuk yang suka pakai boxer pulak, dia ni selalunya cool, relax, straight forward, easy going.. bagi yang suka pakai brief pulak, they all ni very secretive, nerd tapi suka adventure.. hahaha.. dan siapa yang MAHA confident.. ?? org yang suka pakai G-string.. ni nak tayang apa pu
n aku tak tau.. actually, aku rasa, walaupun underwear ni org tak nampak.. tapi without it, personaliy kita tak akan menyerlah, its like a Confident Booster!! hahaa..

ni plak kisah maklop2 di I LOVE  NY.. dok celebrate The No Pants Subway Ride oleh puak2 Improve Everywhere since 2002.. acara ni makin meriah dan mendapat sambutan hangat di europe.. Adoi la.. tak dapat aku nak immagine kalau aunty2 tuan naik Rapid masuk pakai underwear boleh balut buah nangka tuh!! pitam 7 kali tak sedaq2..



                    gambar pinjam dari: http://oodeng.blogspot.jp/2011/01/no-pants-subway-ride.html

But its quite interesting one day my friends and i lepaking in the dorm and suddenly we saw one of the dorm-mate was wearing his underwear and guess what!! KOYAK!! BANYAK NYA LUBANG!! hang ni pasai pa.. tak mampu nak beli underwear baru ka?? dia senyum n balaih balik.. NI LA AIR COND!! hahaha.. aku rasa mesti ramai je yang kat luar sana suka pakai underwear air cond.. ni ade citer la, one day, mamat ni org yang berjawatan tinggi gi la hantar baju dia kat dobi, after 3 days, dia gi amek.. tauke kedai senyum je.. dia inta ok.. tauke kedai mesra.. baguih la..balik umah, dia pun bukak la beg plastik nak susun baju lam almari.. tengok2.. Shantekk je underwear air cond dia lipat eloookkk!!.. adoi la.. rasa dunia ni nak kiamat.. malu siot kat tauke kedai dobi tu.. taubat dah ak pi hantaq..

Selalunya underwear air cond ni adalah underwear yang paling favret.. paling selesa.. tak mau buang walaupun dah nak ghelai org kedah kata.. mungkin faktor BRAND, material, or style dia yang membuatkan si pemakai dia berasa sangat selesa.. So, pas ni.. sila pi cek hampa punya drawer.. ada tak underwear air cond!! hahaha.. kalau ada tu.. hampa ni adalah salah sorang daripada 7/10 orang yang ada underwear air cond!!





* baru je balik hantaq underwear air cond aku boh lam frame nak gantung kat living room .. erk.
.

1 comment:

  1. hye bro tumpang komen
    aku lelaki n aku seorang yg memang suke pakai gstring n thong..aku start pakai sejak form 5 lagi..memang selesa pakai gstring n thong..even family aku pun tak kesah sebab aku bila balik kg n basuh bju aku sidai open je thong n gstring aku

    ReplyDelete